Odstąpienie od umowy

Spis treści

    Reklamacje i zwrot towaru

     

    Zgłoszenie reklamacyjne

     

    Dział Reklamacji firmy WAJMIR chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@luxceny.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, Dział Reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji. 

     

    "Niezgodność towaru z umową" jest to tryb odpowiedzialności sprzedawcy regulowany przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 o szczególnej sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego konsument może żądać naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy. Natomiast sprzedawca może towar reklamowany naprawić lub wymienić, zależnie czy jedno z przedmiotowych żądań jest możliwe czy też wymaga poniesienia przez sprzedawcę nadmiernych kosztów. W wypadku gdy oba żądania są niemożliwe do spełnienia konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo do zbadania przedmiotu reklamacji przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową przez co ten tryb reklamacji jest bardzo czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. A czas w którym konsument może złożyć reklamacje od dnia stwierdzenia wady wynosi 2 miesiące.

     

    W żadnym przypadku prosimy nie odsyłać do nas produktów bez wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu  lub za pobraniem - PRZESYŁEK TAKICH NIE ODBIERAMY

     

    Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres maila sklep@luxceny.pl.

     

    Zgłoszenie powinno zawierać:

    1. W tytule maila słowo „REKLAMACJA” oraz numer zamówienia, login lub Nick z allegro - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia.

    2. Dane adresowe osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy.

    3. Nazwa/kod zakupionego produktu.

    4. Opis usterki oraz.

    5. Jeżeli to możliwe, zdjęcia (2-5) ukazujące usterkę/usterki. Pozwoli nam to już w pierwszym mailu dowiedzieć się w czym tkwi problem i jak najszybciej rozwiązać go.

     

    Dalsze postępowanie:

     

    6. Jeżeli reklamacja zostanie wstępnie zaakceptowana, powiadomimy Państwa o sposobie i terminie odbioru towaru.

    7. Po sprawdzeniu produktu i zaakceptowaniu przez Dział reklamacji naprawiony lub nowy produkt zostanie wysłany do Państwa w terminie 14 dni roboczych.

    8. Jeżeli naprawa lub wymiana będzie niemożliwa, zwrot ceny zakupu zostanie wykonany na wskazane konto bankowe, również w przypadku gdy produkt kupiony został „za pobraniem”.

    9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, zostaniecie Państwo poinformowani o tym drogą mailową, a reklamowany produkt zostanie odesłany do Państwa wraz z uzasadnieniem na piśmie.

     

    Uszkodzenie w transporcie

     

    Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie został do Państwa dostarczony przez kuriera i jest uszkodzony, zalecamy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Druki protokołów posiada kurier. Na życzenie klienta kurier zabierze uszkodzoną paczkę. Jednocześnie prosimy o poinformowanie obsługi sklepu o zaistniałej sytuacji za pomocą maila na adres sklep@luxceny.pl.

    UWAGA! Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu sugerujemy aby klient sprawdził paczkę w momencie jej odbioru – tzn. otworzył ją w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek szkody sporządził protokół szkody. Dotyczy to przede wszystkim towarów o znacznej wartości mogących ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. Przekazanie nam protokołu szkody umożliwi nam wszczęcie procesu reklamacyjnego wobec firmy kurierskiej.

     

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na adres maila: sklep@luxceny.pl

     

    Prawo odstąpienia 

    Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

    Jeżeli zatem z jakichś powodów dostarczony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań i chcecie go Państwo zwrócić, prosimy o złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Prosimy o odesłanie przesyłki wraz z dowodem zakupu, w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia chęci zwrotu zakupionego produktu.

    W żadnym przypadku prosimy nie odsyłać do nas produktów za pobraniem - PRZESYŁEK TAKICH NIE ODBIERAMY Po otrzymaniu oświadczenia oraz paczki z dołączonym dowodem zakupu, odpowiednią kwotę (cena zakupu + poniesiony przy zakupie koszt dostawy) przelejemy niezwłocznie na wskazane konto bankowe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu towaru.

    W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro.  

     

    Zgłoszenie brakujących części
    Szczególnym przypadkiem reklamacji jest brak niektórych elementów produktu. Jeżeli dostarczony do Państwa produkt jest niekompletny, prosimy o wysłanie zgłoszenia mailem na adres sklep@luxceny.pl  tego typu reklamacje staramy się załatwiać „od ręki”. W żadnym przypadku prosimy nie odsyłać do nas produktów na własny koszt lub za pobraniem - PRZESYŁEK TAKICH NIE ODBIERAMY

     Zgłoszenie powinno zawierać:
    1. W tytule maila słowo „BRZAK CZĘŚCI” oraz numer zamówienia, login lub Nick z allegro - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
    2. Dane osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy, adres dostawy
    3. Nazwa/kod zakupionego produktu
    4. Opis części której wg Państwa zabrakło

    5. Jeżeli to możliwe, zdjęcia (2-5) ukazujące usterkę/usterki. Pozwoli nam to już w pierwszym mailu dowiedzieć się w czym tkwi problem i jak najszybciej rozwiązać go.


    Dalsze postępowanie:

    6. Jeżeli brak części zostanie potwierdzony, brakującą część doślemy Państwu na wskazany adres w dogodnym dla Państwa terminie


     

     

     

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel